Czas zacząć biegać

Poczujbieg to rzetelna dawka wiedzy biegowej, która pomoże Ci zarówno schudnąć jak i osiągnąć dobrą formę.

Sprawniejsze ciało

Wejście na czwarte piętro już nie stanowi problemu. Lepszy sen oraz samopoczucie.

Zdrowsze serce

Jedna z najszybszych dróg do wzmocnienia układu krążenia oraz zmniejszenia ryzyka przedwczesnej śmierci.

Silniejsze mięśnie

Coraz większa liczba przebieganych kilometrów pomaga wzmocnić siłę mięśni nóg.

Najlepsze wpisy

Czy bieganie pomaga schudnąć

Pływania, jazda na rowerze, gra w squasha lub koszykówka. Wszystkie te sporty są wspaniałe, ale mają jedną wadę. Próg wejścia jest znacznie wyższy, niż w przypadku biegania.

10 Rzeczy Które Chciałbym Wiedzieć Zanim Zacząłem Biegać

Ten dzień zmienił moje życie. Obudziłem się o 7 rano. Przez głowę przemknęła mi myśl – „a może by zacząć biegać”. Wstałem, ubrałem się i tak pokonałem pierwsze 3 kilometry. Ale chwila, coś poszło mocno nie tak. Nie dość, że wróciłem wyczerpany, to jeszcze nie miałem z tego żadnej radości. Wiedziałem, że nie może być tak pięknie…

Bieganie na czczo: Wszystko co musisz wiedzieć

Niektórzy lubią biegać rano, po 6-8 godzinach „niejedzenia”. To właśnie wtedy Twój poziom glikogenu może być niski. Paliwem każdego biegacza/sportowca są węglowodany, które magazynujemy (w większości) w mięśniach w postaci glikogenu (reszta węglowodanów jest magazynowana w wątrobie).